Livrare

LIVRAREA PRODUSELOR

1. Livrarea produselor comandate prin intermediul www.elleganza.ro va fi efectuata numai dupa alimentarea contului RITM IMPORT EXPORT cu sumele aferente produselor comandate. Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

2. Livrarea produselor se va face in maxim 3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii, prin intermediul unui terte societati de curierat, oriunde pe teritoriul Romaniei.

3. Costurile de livrare a comenzii sunt suportate de catre RITM IMPORT EXPORT doar in situatia in care suma corespunzatoare unei singure comenzi este de minim 499 lei.

4. La solicitarea RITM IMPORT EXPORT sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale printr-un act emis de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit. In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata de client doar unei persoane de peste 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier a numarului comenzii. Nicio cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

5. In cazul livrarii la locul de munca al clientului si in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona comanda.

6. Clientul va fi contactat telefonic de catre curier prealabil livrarii, pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe www.elleganza.ro.

7. Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul curierului.

8. Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexata si factura fiscala care contine toate informatiile despre produsele livrate. De asemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare perfecta si este atestata de semnatura aplicata de client pe documentele legale.

9. In cazul in care un produs comandat de catre client nu poate fi livrat, RITM IMPORT EXPORT va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea produsului, in termen de maxim 14 zile de la data la care RITM IMPORT EXPORT a luat la cunostinta acest fapt.

Abonare Newsletter

Aboneaza-te acum la newsletter si primesti cele mai noi promotii si oferte doar pentru tine.

Iti multumim pentru abonare!

Deja primesti toate noutatile Elleganza.ro!

Acum vei fi la curent cu noutatile Elleganza.ro!